Tinute recomandate pentru Craciun


Tinute recomandate pentru Craciun
Doresc sa-ti recomand cateva tinute pentru Craciun. Sau cum sa te imbraci de Craciun. Eu mi-am planuit deja cu ce mai voi imbraca pentru Sarbatorea de Craciun. Bineinteles ca voi participa la caetva petreceri de Craciun si atunci a trebuit sa ma gandesc din timp cu ce ma voi imbraca.
In primul, rand trebuie sa va spun ca mie imi plac rochiile colorate sau rochiile simple negre si pantofii inalti. Foarte rar obisnuiesc sa ma imbrac cu pantaloni, dar si atunci port tocuri inalte.
In primul rand, vreau sa va recomand cateva tinute de Craciun cu rochie.

Tinute recomandate pentru Craciun











Tinuta compus din rochie+ciorapi+pantofi inalti si poseta plic.



L’Oréal Paris Metallic: Platinum.


Rochie cu paiete, pantofi inalti, manusi, cordeluta.
Christmas Outfit

Rochie stralucitoare, cizme joase si palton.


christmas! <3
Pulovar alb, blogu si botine rosii din piele intoarsa

Superstar where you from, how's it going?
Si preferata mea(mai multe pentru party): maieul alb, vesta cu paiete, colanti sau blugi skinny,botine stil army, multa bratari si posetuta patratoasa.
Astea sunt tinutele pe care doresc sa vi le recomand pentru Craciun.



Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________