Magazinul Leonardo online


Magazinul Leonardo online
Daca vrei sa cumperi incaltaminte Leonardo online, le-am gasit magazinul virtual. Cred ca am mai cautat incaltaminte online de la Leonardo, dar cred ca atunci nu aveau deschis site-ul. De curand,am observat ca si-au deschis site-ul virtual unde gasesti pantofi,sandale ieftine Leonardo si altele. Problema este ca nu am vazut unde sau daca se pot comanda online.

La mine nu este problema. Avem deschise cel putin 4 magazine Leonardo. Magazine Leonardo in special in marile mall-uri. Dar pana ajungi in magazin, vezi ce pantofi, sandale, balerini au in colectie si cat costa. In plus, au oferta la Leonardo. La articole cu bulina, ai ofera de 1+1 1/2 gratis sau 2+1 gratis. Eventual poti merge cu o prietena si iesi mai ieftini. Incaltamintea Leonardo este destul de ieftina, si eu obisnuiesc sa cumpar de la ei. Mai multe, catalogul Leonardo AICI.


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________