Cum obtii un gri- argintiu la par?


obtine un gri argintiu
Daca v-ati hotarat sa va vopsiti acasa si doriti o nuanta de gri arginitiu sau platinat, am o veste pentru voi. Am aflat cum puteti obtine aceasta nuanta de blond. Cum obtii un gri- argintiu la par? Simplu. Solutia este vopseaua Palette 219, Super Ash Blond. Am incercat-o pe parul meu, acum cateva zile. Decoloreaza si parul natural. Aveti grija, aceasta vopsea nu este recomandata pentru parul inchis la culoare. Eu am avut emotii pentru ca nu stiam daca imi va decolora parul de la radacini. Eu sunt vopsita un blond destul de deschis. Asa ca nu am intampinat probleme, si mi-a iesit un gri-argintiu superb. Asa ca va recomand cu caldura aceasta vopsea super. Insa repet, daca aveti parul inchis la culoare, nu cred ca va iesi. Vopseaua aceasta este in special pentru persoanele care sunt blonde( vopsite sau naturale).








Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________