Mesaje si sms-uri de 8 Martie


mesaje si smsuri de 8 martie
8 Martie, ziua femeii, o zi in care toate ne simtim mai deosebite. 8 Martie este o zi in care dorim sa ne simtim speciale si dorim ca iubitii nostrii sa ne copleseasca cu cadouri si flori. Pe langa asta, pot sa ne trimita mesaje si sms-uri de 8 martie. Asa ca barbati, de cum va treziti, puneti mana pe telefon si trimiteti mesaje, declaratii si sms-uri de 8 Martie. Nu uitati de mesaje dragoste de 8 Martie. Stim ca ne iubiti, dar vrem sa o stim in fiecare zi
  • Esti ghiocelul suav ce imi vesteste primavara, esti ingerul ce zilnic ma pazeste, esti tu ceea ce ma iubeste! La multi ani!
  • De 8 martie iti daruiesc toata dragostea mea, tot ce pot sa iti ofer, inclusiv inima mea care bate pentru tine din prima zi cand te-am vazut. Primeste-le in dar...
  • Vreau sa privim impreuna cum infloreste primul ghiocel, vreau sa simtim impreuna caldura primei raze de soare primavaratic, vreau sa ne bucuram impreuna de aroma narciselor inflorite. Vreau sa imi petrec primavara aceasta alaturi de tine. La Multi Ani de 8 Martie!

  • Primavara semnifica un nou inceput, iar florile zambesc din nou razelor de soare. Asa ca, iubita mea, incearca sa fii fericita impreuna cu mine si florile primaverii, in aceasta zi minunata. Te Iubesc!!!

  • Martisorul meu este inima ta ce bate in pieptul meu.De 8 martie, iti ofer ca martisor inima mea sa bata in pieptul tau!

  • De 8 martie iti urez o primavara frumoasa, cu soare, fericire si toata dragostea mea prinsa intr-un frumos buchet de ghiocei ce vestesc venirea unei noii primaveri!

  • Ziua de 8 Martie imi ofera prilejul potrivit pentru a-ti spune cat de mult insemni pentru mine. Vreau sa-ti multumesc pentru tot ceea ce am invatat de la tine: cum sa daruiesc neconditionat, cum sa am increde in mine. Tu ai fost cea care m-a iubit fara a cere nimic in schimb, tu esti cea care mi-a oferit sprijin si incurajari cand aveam nevoie, tu ai fost mereu alaturi de mine cand viata parea impotriva mea.La multi ani!

  • Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul. La multi ani, floare a primaverii!


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________