Sms-uri, mesaje rautacioase


mesaje smsuri rautacioase
Daca v-a suparat careva, exista o solutie. I trimite-ti sms-uri, mesaje rautacioase. Daca cineva s-a purtat cu voi urat, intoarceti foaia si cel mai simplu ar fi sa trimite-ti unul sau mai multe sms-uri rautacioase. O sa va ofer eu cateva idei de mesaje rautacioase, poate o sa se simta si el nasol. Sau o sa rada. Eu de exemplu am ras cand am citit mesajele astea rautacioase. Dar hai sa le vedem:


  • Ce se intampla cu telefonul tau? De fiecare data cand te sun, operatorul imi zice "Abonatul apelat este o maimutza, va rugam apelati la zoo!
  • Daca vrei sa vezi maimuta ceea mai urata din lume, doar uita-te in oglinda!
  • Ti-ai facut operatie estetica cumva? Pentru ca am vazut azi la fereastra un cap de castravete in loc de cartof!
  • Draga mea, azi noapte am avut un vis umed despre tine. Am visat ca am facut pe mine razand cand tu ai cazut de pe o stanca!
  • Stiu ca iti este dor de mine de cand te-am parasit.!
  • Cu dragoste, CREIERUL TAU!
Mie mi se par mai degraba funny, dar unii le-ar putea considera rautacioase!Bafta




Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________