Versuri Guta - Azi esti soarele din viata mea


Nici nu stiu de unde am melodia Guta - Azi esti soarele din viata mea. Ideea e ca nu mi-a displacut. In primul rand, va rog cei care nu suporta manelistii, sa nu-mi sariti in cap. Recunosc cu nu sunt manelista, dar mai ascult din cand in cand. Pentru ceilalti, daca nu ati gasit nicaieri Versuri Guta - Azi esti soarele din viata mea, le puteti gasi aici. Mie personal imi place melodia asta.

Versuri Guta - Azi esti soarele din viata mea

Azi esti soarele din viata mea
Maine poate esti furtuna rea
Si cu voia ta de mi-ai gresi
Te-as ierta si te-as iubi

Cum a murit Romeo din iubire
Asa as muri eu pentru tine
Nicio durere n-as simti
La viata mea nu m-as gandi

Bis

Azi esti soarele din viata mea
Maine poate esti furtuna rea
Si cu voia ta de mi-ai gresi
Te-as ierta si te-as iubi







Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________