Cele mai bune pad-uri pentru cs counter strike?


Cele mai bune pad-uri pentru cs counter strikeCare sunt cele mai bune pad-uri pentru cs counter strike? De curand, m-am gandit sa imi schimb vechiul pad, care nu era foarte bun. Asa ca am facut o lista cu cele mai bune pad-uri pentru cs. Ramane sa alegeti voi ce anume va place mai mult. Pe aceasta lista, as putea sa mai adaug si Steelseries Iron Lady, pe care l-am primit cadou de la prietenul meu.

SteelSeries SteelPad QcK
A4Tech X7
Steelseries S&S
Func 1030
Raman la parerea multora, si anume, ca SteelSeries Qck este cel mai bun pad pentru cs sau counter strike. Insa eu, fiind fata, am preferat un Iron Lady Pink. Se vad rezultate si eu sunt de parere, ca pad-ul si mouse-ul conteaza foarte mult pentru counter strike.

Revin cu o completare: Va puteti comanda online aceste pad-uri de pe PC Garage.



Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________