Teme Nokia N73


Teme pentru Nokia N73, interesante, am gasit pe un site romanesc.Nu am mai cautat teme pentru Nokia N73 pe site-ul meu preferat, am incercat si un site romanesc.
Nokia N73 a fost lansat de ceva vreme si a cunoscut un adevarat succes. Acest telefon are urmatoarele dotari: o camera de 3.2 megapixeli, o memorie interna de 128 Mb si sistem de operare vista. Eram curioasa sa vad ce teme pentru Nokia N73 exista, si am gasit cateva foarte interesante pe site-ul gsmpedia.ro. Aici gasiti teme pentru orice fel de telefon mobil. Mai jos, am selectat eu cateva teme pentru Nokia N73, teme cu femei, cu masini, natura sau teme cu Spiderman. Mai multe teme pentru N73 gasiti pe site-ul mai sus mentionat, unde veti gasi multe alte categorii. Bafta la downloadat.

teme nokia n73 masiniteme nokia n73 femei

teme nokia n73 naturateme nokia n73 spiderman




Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________