Intrebari capcana la un interviu


intrebari capcana interviuCateva intrebari capcana la un interviu de care m-am lovit. Intrebarile capcana sunt nelipsite de la interviuri. Mai nou, este subiectul meu preferat:Intrebari capcana la un interviu. Daca ati fost pe la multe interviuri, stiti ca exista cateva intrebari care ti le pune orice angajator, intrebari tipice. De intrebari capcana la un interviu m-am lovit si eu, asa ca e bine sa va pregatiti raspunsurile la ele din timp.Iata intrebarile care ar putea sa va incurce:
1Ce motiv am avea sa va angajam? Aici trebuie sa stiti sa va scoateti toate calitatile si aptitudinile voastre unice, care ar putea duce la dezvoltarea companiei respective.
2Descrieti care sunt slabiciunile dvs. cele mai mari? Trebuie sa fiti atent aici, sa nu insiruiti toate slabiciunile dumneavoastra, ci sa demonstrati cum ati transformat slabiciunea într-un atu.
3De ce vreti sa lucrati la firma noastra? Trebuie sa cititi totul despre firma respectiva, pentru ca angajatorul vrea sa vada daca v-ati facut temele.Demonstrati cum ajuta experienta si calificarile dvs. necesitatile companiei.
4De ce ati plecat de la fostul loc de munca? Trebuie sa fiti foare diplomat si sa nu va plangeti de fosta companie, pentru ca nu veti face o impresie buna.
5 Ce salariu doriti? Este o intrebare capcana si sa evitati discutiile despre detaliile salariale inainte de a primi slujba, si sa le spuneti ca veti discuta despre salariu cand va veni momentul.
Poti citi de asemenea aici despre ce trebuie sa faci la un interviu si reguli
Impresionante intrebari capacana pentru un interviu, nu?Eu m-am saturat deja de ele.

Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________