Mesaje, sms-uri agatat


mesaje smsuri agatatVa prezint mesaje, sms-uri de agatat. Folositi mesaje de agatat daca ati pus ochii pe cineva si nu stiti cum sa-l abordati, aflati numarul de telefon. Poate ca, cu aceste mesaje de agatat veti putea cuceri persoana pe care o iubiti. Iata deci niste idei de mesaje si sms-uri de agatat.

  • Scuza-ma ca te bombardez cu mesajele mele, dar ai castigat premiul pentru "Cea mai frumoasa fata" in filmlul vietii mele.
  • Unde ai umblat toata viata mea?
  • Esti frumoasa atragatoare,stiai ca dupa tine inima mea moare?
  • Ce face o fata urata ca tine intr-un loc asa de dragutz? OOPS! Ce face o fata asa de dragutza ca tine intr-un loc asa de urat?
  • Am avut o zi proasta si intotdeauna zimbetul unei fete dragute ma inveseleste. Vrei sa-mi zimbesti?
  • Am observat ca ai buzele uscate lasa-ma sa le umezesc si sa-ti spun cat te iubesc

  • Nu uitati sa folositi aceste mesaje de agatat.


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________