Sms-uri de iertare - mesaje de iertare iarta-ma


mesaje smsuri iertareIata cateva mesaje de iertare. Si sms-uri de iertare. Trimite mesaje de iertare cu iarta-ma daca ai gresit.Cu toti gresim macar o data. Asta nu insemna ca nu putem cere si primi iertare. Daca ati gresit fata de cineva, iata acum cateva mesaje si sms-uri de iertare. Nu ezitati sa trimiteti mesaje de iertare daca stiti ca voi ati gresit. Poate persoana careia i-a gresit va lua in considerare sms-urile de iertare. Iata cateva exemple de mesaje si sms-uri de iertare.

  • Printre lacrimi si durere incerc sa-ti mai alin din suparare, ti-am gresit foarte mult si acum iti cer iertare.

  • Ma doare lipsa ta ma doare si nu e bine, acum sunt in agonie si traiesc doar din amintirile cu tine. Iarta-ma!

  • Despartirea de tine ar fi o pedeapsa mai grea decat moartea pentru greseala mea, dar pentru ceea ce a simtit inima ta – o merit.

  • Pot indura orice tortura, orice pedeapsa, pentru greseala mea, inafara de una singura: despartirea. E mai presus de puterea inimii mele de a indura aceasta durere, iarta-ma iubire, te iubesc mult prea mult ca sa pot indura despartirea

  • Iarta-ma pentru ca nu am stiut sa te iubesc, iarta-ma pentru ca nu am acceptat ce m-ai rugat. Acum imi pare rau pentru ca imi dau seama ca te-am pierdut. Te iubesc. iarta-ma!
Sper ca v-au placut aceste mesaje si sms-uri de iertare


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________