Tunsori la moda 2010 - tunsori moderne 2010


Tunsori la moda  2010Daca cauti tunsori la moda 2010, am sa-ti dau cateva sfaturi. Cateva tunsori moderne pentru 2010. Se pare ca tunsorile propuse in 2010 nu vor aduce schimbari mari. In 2010, poti sa-ti faci urmatoarele tunsori moderne si in tendinte: un bob rebel, un breton cu onduleuri, sau o tunsoarea baieteasca rebela. Astfel ca eu nu prea am multe optiuni. Pentru ca nu mai am de gand sa-mi mai scurtez din par. Ce ma bucura este faptul ca, in 2010, ca si culoare de par, o sa se poarte blondul platinat. Acest lucru ma bucura enorm. O sa uploadez si cateva poze sa vedeti si voi cateva tunsori pentru 2010 pe care puteti sa vi le faceti.



Tunsori moderne 2010Tunsori pentru anul 2010

Tunsori frizuri la moda  2010Tunsori coafuri la moda  2010
Sursa poze:divahair

Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________