Ingrijirea corecta a parului


Ingrijirea corecta a paruluiTu stii sa-ti ingrijesti parul?Sau mai bine zis, ai citit articole despre ingrijirea corecta parului? Ei bine, eu sunt obsedata de par. Mai ales in ultimul timp, cand vad cat de mult imi cade. Si am decis sa-mi ingrijesc parul cat mai mult si sa fiu atenta la sanatatea lui. Am ajuns la concluzia ca o ingrijire corecta a parului prespune mai intai o dieta corespunzatoare. Astfel, mananc foarte multe cereale, oua sau carne. In plus, iau ca suplimente , calciu+magnezi+zinc.
Folosesc saptamanal o masca compusa din ulei de ricin+vitamina A uleioasa+galbenus de ou.
Pe langa aceasta ingrijire a parului, pe care o realizez acasa, merg in fiecare luna la coafor.Nu tund foarte mult, ci doar varfurile despicate.
Dupa toate aceste tratamente si trucuri, am un par mai sanatos si sunt mai linisitita.
Tu stii sa-ti ingrijesti corect parul?


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________