Simboluri speciale pentru Hi5


Simboluri speciale pentru Hi5Am pus aici cateva simboluri speciale pentru Hi5. La ce poti folosi simbolurile speciale? Eu folosesc simbolurile Hi5 mai ales pentru nume. Adica inserez aceste simboluri in nume si el va parea mult mai interesant. Sa dau un exemplu , daca vrei sa pui inserezi o inima dupa numele tau in Hi5: Ana ♥ Gigi. Atata m-am chinuit sa le caut, dar in sfarsit le-am gasit si le-am salvat. Consulta lista de simboluri speciale pentru Hi5 de mai jos:

¤ ¥ § ¦ Ω Ψ Φ Ж ж ۞ ۩ ۝ † ‡ ‍ ₪ ℓ ░ ☼ ♀ ♂ × î ك ¹ ﴾͡๏̯͡๏﴿ ╰╮ Ƹ̵̡ Ӝ̵̨̄ Ʒ ﻉ√٥ﺎ ”°؛ ℜ σ β∈⊥ ⇒β ∉ stε θ ρrψπ∀ mcα ηα أ ف ض ل ح م في ہ ℓ ه ڲ ₣ ∩ ط ھ ك ف ! " # $ % & ' ( ) * + , - . / ? > = < ; : { | } ~ ، ¡י ¡ך ¤ \ § ¨ ھ « V ¯ ° µ ¶ ╰☆╮ § • ï ñ ¿ µ ° ð ³ ỉ ﻻ д ρ Ø ί ą Э ஐ ๏ ̯͡๏ ☆ я и ╚» «╗ ε ø Ł ﻉ β → ← є ι σ η α ℓ ∂ ¬↔ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ██ █ ▀ ◘ ● ○ ◊ ▬ ▫ ▪ □ ■◦◄ ▼ ► ▲ · ® © ☺ ☻ ღ ™♠ ♣ ♥ ♦ ♪ ♫@ Ultimele simboluri speciale pentru Hi5 din aceasta lista, sunt cele mai utilizate de catre mine.

Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________