Acte necesare ca sa-ti faci un Card de credit BRD


Acte necesare ca sa-ti faci un Card de credit BRDVrei un Card de Credit BRD? Nu stii ce acte sunt necesare pentru intocmirea dosarului?Nu am ales aleatoriu un card BRD, chiar si eu vreau sa-mi fac unul la aceasta banca. Actele necesare nu sunt multe, dar trebuie sa stii ce documente sa pregatesti inainte sa mergi la BRD . Sau ma rog, la orice banca. Ai grija sa-ti aduni din timp actele necesare si sa le aduni frumos intr-un dosar. Pentru intocmirea unui card de credit BRD, o sa ai nevoie de urmatoarele documente:

Carte de identitate-original si copie, eventual copiile se pot face la sediul BRD, dar nu neaparat
Certificat de casatorie - daca sunteti casatorit
Adeverinta de venit BRD(se poate downloada si printa de pe www.cardcreditbrd.ro sau o puteti lua de la oricare sucursala BRD)
Document fiscal
+
Pentru salariati - copie dupa cartea de munca sau copie dupa contractul individual de munca(Daca nu exista carte de munca)
Pentru pensionari - ultimul talon de pensie
Mai multe detalii despre comisionele cardului de credid BRD aflati pe www.creditbrd.ro sau sucursale BRD. Eu imi fac acest card de credit in special sa imi cumpar diverse produse din magazine, pentru care nu se percepe dobanda.




Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________