Reteta chiftele de cartofi si verdeturi


Reteta chiftele de cartofi si verdeturiAm renuntat la carne si de atunci imi fac chiftele de cartofi cu verdeturi. Nu mai mananc chiftele de carne. Reteta de chiftele cu cartofi este foarte usoara si se prepara destul de repede. Hai sa vedem ce ingrediente sunt necesare pentru prepararea chiftelelor noastre de cartofi. Folosesc asa

aproximativ 10-11 cartofi
condimente: sare, piper (dupa gust)
verdeturi: patrunjel,rozmarin, busuioc, cimbru
mai folosesc si marar pentru ca imi place foarte mult
Verdeturile le cumpar proaspete din piata, insa daca nu gasiti sau nu aveti timp sa le luati, puteti folosi si uscate.
Cartofii trebuie curatati de coaja si apoi rasi. Dupa ce ati ras cartofi adaugati verdeturile(dupa ochi) si se condimenteaza cu sare si piper. Apoi formez chiftele(eu le fac mai micute) si le prajesc in ulei pana se rumenesc frumos. Mama mea foloseste si usturoi, insa mie nu imi place mirosul.
O reteta simpla, gustoasa si sanatoasa de chiftelute de cartofi.






Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________