www.romtelecom.ro - Abonamente Clicknet


www.romtelecom.ro - Abonamente ClicknetPe www.romtelecom.ro poti afla ultimele detalii despre Clicknet. La ce preturi sunt abonamentele Clicknet de la Romtelecom, cum te poti abona , costuri pentru instalare si multe alte lucruri interesante. Eu mi-am facut acum 1 an abonament la Clicknet si am ceva reducere. Erau si laptopuri la oferte dar nu mi-am cumparat deoarece am unul. Revenind la abonamentele Clicknet. Ca un exemplu. Cel mai ieftin abonament Romtelecom Clicknet are o viteaza de 2 Mbps costa 4,9 Euro cu TVA in primul an si 7, 1 Euro cu Tva in al doilea.
Pentru mai multe detalii despre ofertele curente Romtelecom Internet, Voce, si altele, viziteaza www.romtelecom.ro. Alegeti in meniul din stanga sus categoria Personal, apoi Internet. Si aveti un meniu cu mai multe tipuri de abonamente Clicknet.(ADSL, VDSL, Internet Mobil)





Share pe Facebook


Articole similare:




1 comments:

monica spunea...

Buna ziua, Sunt un abonat al romtelecomului ,vreau sa vin cu rugamintea pentru a-mi schimba abonamentul la d-voastra nemaiavind posibilitatea de a plati un abonamnet de 65 lei vreau sa va rog a-mi da posibilitatea de unul mai acceptabil,daca nu voi fi nevoita pentru a-mi retrage definitiv serviciile fata de d-voastra.
cu multumiri
telefonul meu 0264248722 sau pe internet monitaficiuc@yahoo.com

________________________________