Reteta pizza Margherita acasa


Reteta pizza MargheritaEu stiu reteta pentru pizza Margherita de la un italian. Margherita este una dintre felurile mele preferate de pizza. Pentru aceasta reteta de pizza, ai nevoie de foarte putin ingrediente. Eu imi cumpar blatul de la magazin. Ingredientele speciale ale pizzei Margherita sunt: rosiile si mozzarella.
Pentru inceput fac un sos din pasta de rosii, ulei de masline, 1 lingurita mica de zahar si oregano dupa gust. Incalezesc cuptorul. Iau o tava, o ung cu ulei si pun blatul pentru pizza in ea. Tai mozzarella felii. Ung blatul cu sosul de rosii si adaug apoi mozzarella. Presar putin oregano si busuioc(uscat). Las pizza in cuptor pana s-a topit mozzarella.
In loc de sos de rosii, puteti folosi si rosii proaspete care se oparesc in prealabil. Eu sunt mai comoda si folosesc sos de rosii.
Oricum imi iese o delicioasa pizza Margherita.




Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________