Joaca remy online - remy online gratis


remy online gratis
Unde joc eu remy online gratis? Poti juca remy pe net pe www.remyroyal. La un moment dat cautam in disperare site-uri unde pot juca remy cu alti useri. Asta pentru ca nu mai am colegi de apartament cu care sa joc remy normal.

De fapt site-ul www.remiroyal.ro mi-a fost recomandat de altcineva care era foarte incantat de acest site. Pe aces site, poti juca remy pentru incepatori, avansati, sunt disponibile mai multe camere unde poti juca.




Pentru a juca remy aici, trebuie sa downloadezi aplicatia (nu contine virusi sau ceva), sa te conectezi la diverse camere si sa joci.

Singurul dezavantaj este ca mi-a creat putina dependenta. Trebuie sa joc in fiecare zi remy online, altfel nu am liniste. Exceptie fac weekendurile cand nu sunt acasa. Daca nu iti convine ideea de a download aplicatia, eu iti spun ca merita. Am incercat in mai multe locuri sa joc remy, insa am ramas la remiroyal.ro.

Dupa ce ti-ai facut cont pe remyroyal.ro, iti poti descarca aplicatia de aici


Share pe Facebook


Articole similare:




1 comments:

Ziyati spunea...

Bună!

Te interesează un schimb de link sau un schimb de bannere? Dacă nu ai banner pentru blogul tău, pot să te ajut eu să-ţi faci unul...


Blogul meu se cheamă "la un pahar... de vorbă..." (http://ziyati-fcrb.blogspot.com)


Sper să fii de acord. Aştept un semn de la tine!


Baftă mare şi spor la scris!

________________________________