Statusuri smechere - statusuri smechere misto mess


Statusuri smechere mistoAm aici cateva statusuri smechere misto pentru mess. Mai multe statusuri smekere gasiti aici. Aceste statusuri cool de smecheri sunt folosite mai mult de catre adolescenti. Daca vrei sa pari si tu cool, ia unul dintre aceste statusuri smechere si pune-l la mess sau Hi5.

Recunosc ca nu obisnuiesc sa folosesc statusuri smechere, dar asta nu inseamna ca nu am vazut sau nu pot scrie despre ele. Pe undeva mi se par si putin funny.
Alege din exemplele cu statusuri smechere de messenger, care iti place si poti sa-l arati si prietenilor.

Nu beau, nu fumez, ma scol la 6 in fiecare zi, ma culc la 10, nu-mi insel nevasta…. da’ si cand ies din inchisoare.
  • Este bine sa lasi bautura, insa rau este sa uiti unde ai lasat-o!
  • Pestele care lupta impotriva curentului….moare electrocutat
  • Foaie verde de Bihor nu da mass ca ai ignore!
  • Daca iti este foame – mananca sare : o sa-ti fie sete
  • Nu invata niciodata un porc sa cante , pierzi vremea si mai enervezi si porcul. (Statusul smechere preferat)
  • Este adevarat ca “banii vorbesc” cel mai des ei imi spun: “La revedere!”

Daca stii si alte statusuri misto smechere pentru messenger, lasa-mi un mic comentariu cu ele si le voi adauga.

Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________