www.gustos.ro - retete de dulceata traditionala


gustos.ro retete de dulceata traditionalaMi-am luat din www.gustos.ro cateva retete de dulceata traditionala. Ce fel de retete de dulceturi am luat? In primul rand am luat reteta de dulceata de capsuni de pe gustos.ro. Dulceata de capsuni a fost,este si va ramane mereu dulceata mea preferata. In principiu stiu cateva retete insa am vrut sa compar si cu altele A doua reteta pe care am luat-o a fos retete de dulceata de nuci verzi pe care am gustat-o insa nu am incercat niciodata sa o fac.

Retetele de pe gustos.ro sunt foarte interesante, trebuie neaparat sa la incercati. Ma gandeam ca, din aceasta toamna sa ma pun si eu sa fac si niste compoturi, deoarece nu am incercat niciodata.

Mai gasiti multe alte retete de mancare pe gustos.ro pe langa retetele de dulceata.

Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________