www.subs.ro - subtitrari filme


www.subs.roPe www.subs.ro gasesti subtitrari pentru filme. Ti-ai cumparat filme pe DVD?Gasesti subtitrari gratis pe www.subs.ro. Folosesc subs.ro si titari.ro in special pentru serialele mele preferate. Desi imi place sa-mi cumpar DVD-uri cu seriale si filme,subtitrari imi iau de pe internet. Sunt foarte corect realizate.

Site-ul www.subs.ro are un meniu in care poti cauta subtitrari dupa titlul filmului sau serialului.Astfel, in casuta Cauta introduci titlul filmului sau serialului. De exemplu acum ceva timp mi-am luat o gramada de subtirari pentru serialul CSI. Banuiesc ca stiti serialul. Este difuzat si la tv. Eu am preferat sa-mi cumpar toate episoadele dintr-un mall. Va recomand www.subs.ro pentru subtitrari filme si seriale.


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________