Nero 9 Free - program de facut cd-uri


 program de facut cd-uriNero 9 Free - program de facut cd-uri. Utiliz Nero in special cand imi fac cd-uri cu poze. Cel mai bun program pentru facut cd-uri este Nero, parerea mea. Eu folosesc programele pentru cd-uri in special pentru a-mi pastra pozele. Fie ca este vorba de dvd sau cd, folosesc doar Nero. Folosesc in principu optiunea Data Disk. Acum, se pare ca am gasit o varianta gratis. Este vorba de Nero 9 Free.

Din pacate, cel mai folosit si cel mai bun program pentru facut cd-uri, Nero nu este gratis. Pentru a putea face cd-uri, trebuie sa-l cumperi. Nu e foarte scump, dar totusi se plateste. Nero 9 Free este o versiune gratuita de Nero dar care ofera un numar limitat de functii. Printre acestea inscriptionarea discurilor optice (in mod Data) si copierea acestora. Pentru mai multe facilitati, trebuie sa platit. Astfel, voiam sa-ti recomand Nero 9 free, program pentru facut cd-uri.


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________