Catalog tunsori par drept 2011


Mic catalog cu tunsori par drept 2011. Ce tunsori pentru par drept sunt in tendinte?Tocmai am citit ca se poarta tunsorile pentru par drept. In 2011 se poarta parul cat mai drept. Si bineinteles, tunsorile pentru par drept ar trebui sa aibe si un breton. La breton poti alege fie un breton clasic, fie un breton intr-o parte.

Dupa ce am testat mai multe tipuri de breton pe parul meu drept, am ajuns la concluzia ca o tunsoare pe un par drept trebuie neaparat sa aibe breton. Este putin incomod, insa bretonul iti va asigura un loook superb la un par drept. Daca ai parul drept, nu ezita si fa-ti un breton superb. O sa-ti schimbe look-ul instant.
Uita-te prin pozele cu tunsori pentru par drept prezente aici.

tunsori par drept
tunsori par drept 2011
Catalog tunsori par drept
Catalog par drept 2011
par dreptTunsoarea mea preferata si care mi se pare deosebit de sexy, este tunsoare bob cu breton. Arata impecabil in orice moment.




Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________