Modele cizme blana iarna 2010-2011


Modele cizme blana iarna 2010-2011 in trend. Dragele mele, in iarna 2010-2011 se poarta cizmele cu blana. Se poarta cizmele cu blana si toc sau cizmele cu blana joase. Daca se poarta blanurile foarte mult, era clar ca se vor purta si cizmele cu blana.

Purtam deci cizme cu multa blana, cizme pufoase care ne vor tine de cald in iarna 2010-2011. Sper sa-mi gasesc perechea ideala de cizme cu blana si ciucurei la care visez in marile magazine din oras sau voi fi iarasi nevoita sa-mi comand cizmele pe internet ca anul trecut. Ti-am pregatit si o serie de poze cu cizme de blana in tendinte in iarna 2010-2011, dar sunt sigura ca le vei gasi si in magazine. Poti sa fii eleganta cu cizme inalte cu blana sau comoda purtand cizme cu blana joasa. Cel mai mult imi plac cizmele artice cu foarte multa blana. Ma bucur ca am scapat de UGG-uri.

Diverse modele de cizme cu blana iarna 2010-2011

cizme blana
cizme blana iarna 2010
cizme blana iarna 2011
modele cizme iarna 2010-2011



Share pe Facebook


Articole similare:




3 comments:

Anonim spunea...

buna. sti cumva de unde imi pot comanda ultima pereche de cizme postata de tine? ..cu blanita maro?? poti sa'mi lasi un link ceva..? mersi:)

faraonu spunea...

Salut
M-ar interesa si pe mine o pereke de cizme albe latoase,al doilea model,unde as putea sa le cumpar.
Astept raspuns

Anonim spunea...

Buna! Cum pot comanda cizmele acelea albe latoase? La ce pret sunt?

________________________________