Cum imi pastrez tenul curat


Cum imi pastrez tenul curat
O sa vorbim despre ten. Mai exact cum sa-ti pastrezi tenul curat?Daca nu grija de ten, te poti trezi cu diverse probleme. Mai ales daca ai un ten gras cu probleme. Poate ca eu sunt putin obsedata de ten.Pentru ca este cartea mea de vizita?Cum imi pastrez tenul curat in fiecare zi.
Dimineata ma spal foarte bine si cam atat. Insa seara, ma spal pe fata cu un gel de curatare de la Avon. Apoi imi curat tenul de impuritati cu servetele demachiante si lotiune astringenta ClearSkin de la Avon. Si aici daca o sa te uiti pe servetul, o sa vezi ce este pe tenul tau de fapt. Aplic apoi o crema hidratanta(ca sa nu mi se usuce piele). Asta este ritualul meu in fiecare seara.

De 2 ori pe saptamana, aplic o masca cu argila Alba(eu imi cumpar argila la punga) nu inainte de a curata tenul de impuritati cu aceeasi lotiune astringenta. Astfel, eu am scapat de cosuri, puncte negre, ten gras si tot felul de probleme.

lotiune astringenta avon
gel abraziv avon


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________