Cum scrii o scrisoare de intentie


scrisoare de intentieCum scrii o scrisoare de intentie
Realizarea unei scrisori de intentie bune este primul pas pentru obtinerea unui intervii. Iti ofer cateva sfaturi despre cum sa scrii o scrisoare de intentie cat mai buna.
Desi multa lume nu trimite scrisoare de intentie alaturi de CV, este o mare greseala. Din proprie experienta, cand am aplicat online, am trimis si o scrisoare de intentie.Cum se intocmeste o scrisoare de intentie?
Cel mai important aspect este sa-ti adaptezi scrisoarea de intentie pentru postul la care aplici. Nu trimite o scrisoare generalizata pentru ca angajatorul ca crede ca nu esti foarte interesat de job.
Apoi :
-nu uita sa prezinti motivele pentru care aplici la job
- fa un mic rezumat al calificarilor
- descrie experienta profesionala
- explica ce planuri de viitor ai pe plan profesional
Uite mai jos modelul meu de scrisoare de intentie:

Stimate Domnule/Doamna,
Ca urmare a anunţului dvs. aş dori să-mi prezint candidatura pentru poziţia de X in cadrul companiei Y.
Vă rog să primiţi, alături de aceasta scrisoare de intenţie si un C.V. în care veţi regăsi detalii legate atât de pregătirea mea profesionala cât şi de experienţa mea.
Imi place să răspund provocării unor noi situaţii şi sunt convinsa că voi putea face faţă cu succes cerinţelor postului, deoarece sunt o persoană dinamică, creativă cu o gândire strategică si comunicativă.
Daca veti considera ca motivatia si calificarea mea sunt oportune pentru obtinerea unui interviu, sunt disponibila in orice moment pentru a fi contactata in vederea discutarii detaliilor unei posibile colaborari.

Va multumesc, ...............


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________