Tunsori virtuale - coafor virtual online


coafor virtualCoafor virtual online gasesti pe www.divahair.ro/coaforvirtual. Am incercat toate tunsorile virtuale din coaforul virtual de pe divahair.ro. Nici macar nu am incercat alte site-uri cu coafor virtual online, deoarece mi-a fost mai util acesta de pedivahair.ro.
Poti sa incerci tot felul de tunsori pe poza ta. Insa mare atentie. Trebuie sa uploadati o poza in care sa stati drept si sa se potriveasca cat de cat in coaforul virtual.
Eu mi-am facut o poza, special pentru coaforul virtual ca sa pot incerca toate tunsorile virtuale si toate culorile de par disponibile in acel coafor virtual.
Cele mai recomandate poze pentru coafurul virtual sunt pozele tip buletin.
Uploadezi poza, selectezi forma fetei tale, alegi tunsoare si culoarea si done.
Ai reusit sa vezi ce tunsori ti se potrivesc fara sa mergi la diverse saloane. Bineinteles ca orice stilist iti poate spune ca tunsoare nu ti se potriveste, la o prima vedere.
Incearca coaforul virtual pe http://www.divahair.ro/coaforvirtual/



Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________