Mesaje,sms-uri haioase pentru prieteni


sms-uri haioase pentru prieteniMesaje,sms-uri haioase pentru prieteni
Recitind aceste mesaje super haioase pe care le-am primit de la prieteni, m-am binedispus.Mi-am salvat foarte sms-urile haioase si funny pe care le-am primit de-a lungul timpului. Sau ma rog cele mai haioase dintre ele, deoarece acestea prezente aici sunt cele mai misto. Daca vrei sa faci si tu putin misto de prietenii tai, trimite unul din mesajele haioase de mai jos. Cu sigurante le vei strani buna dispozitie. Sper sa va placa.

* Studiile expertzilor au dovedit ca un handicapat citeste in acest moment un sms!
* Alo!Ce se intampla cu telefonul tau? De fiecare data cand te sun, operatorul imi zice “Abonatul apelat este o maimutza, va rugam apelati la zoo!
* Esti o fiinta atat de draguta, politicoasa, frumoasa, sincera, spirituala si unica pe aceasta lume. Primeste urarile mele de bine si aceste minciuni nevinovate.
* Ti-ai facut operatie estetica cumva? Pentru ca am vazut azi la fereastra un cap de castravete in loc de cartof!
* Intr-o zi iti vei pierde parul, dintii, banii, masina si chiar memoria. Dar un lucru sigur nu-l vei pierde: corpul tau sexy, caci nu poti pierde ceea ce nu ai!
* Stiu ca iti este dor de mine de cand te-am parasit! Cu dragoste, CREIERUL TAU!
* Pt un sarut tasteaza 1, pt o imbratisare tasteaza 2, pt o noapte de neuitat tasteaza 3, iar pt toate astea.. .te rog tasteaza numarul meu.





Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________