Metode de epilare a parului de pe maini


Metode de epilare a parului de pe maini
Am inceput sa ma epilez pe maini anul trecut. Inainte de asta, am cautat si testat mai multe metode de a epila parul de pe maini, desi aveam mai mult puf. Prima data, am incercat cu epilatorul, dar m-a durut prea tare, mergea incet, si am renuntat la el.
Apoi,incercat sa ma fac cu ceara. A durat prea mult pana o incalzeam si durea si prea tare.
Acum, metoda mea de epilare a parului de pe maini este cu benzi cu ceara respectiv. Respectiv, pentru epilarea parului de pe maini folosesc benzile de epilat pentru corp de la Farmec. Incalzesc banda intre maini, tai din ea cat am nevoie, aplic pe mana si masez putin apoi trag.
Este cea mai buna metoda de epilat a parului de pe maini, folosita de mine.


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________