Recomandari filme pentru Craciun


Recomandari filme pentru Craciun
In perioada sarbatorilor de iarna urmaresc filme despre Craciun. In principal, imi place sa-mi cumpar filme cu Mos Craciun din marile mall-uri. Si daca tot vine Craciunul, doresc sa-ti recomand cateva filme pe care trebuie sa ti le cumperi. Eu am gasit filme despre Craciun si in librarii. Totul este sa cautati bine.
Iata cateva titluri de filme despre Mos Craciun si Craciun, in general, filme pentru sarbatorile de iarna.

Stealing Christmas

Once Upon a Christmas

Single Santa Seeks Mrs. Claus

The year without a Santa Claus

Jingle All the Way

Miracle on 34th Street

Christmas Vacation

Cam astea sunt filmele de vazut pentru Craciun. Daca mai ai alte idei, lasa-mi un comentariu.


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________