Urari, mesaje, sms- uri de Mos Nicolae


Urari, mesaje, sms- uri de Mos Nicolae
Dupa cum se obisnuieste, urari de Mos Nicolae nu lipsesc pe 6 decembrie. Primesc si eu mesaje de Mos Nicolae, sms-uri si mailuri cu diverse urari de Sfantul Nicolae. Si de ca sa fac un gest, trimit si eu inapoi pentru ca asa este frumos. Mos Nicole e o sarbatoare a cadourilor si totodata e o zi onomastica pentru cei care poarta numele de Nicole, Nicoleta etc. In primul rand, trimit mesaje cu urari de La Multi Ani pentru cei care poarta numele de Nicolae si apoi trimit mesaje cu urari de bine si rudelor sau prietenilor.
In cele ce urmeaza, eu am o serie de exemple cu mesaje si idei de sms-uri de Mos Nicolae pentru prieteni si apropiati. Asta nu inseamna ca trebuie sa uiti de cadouri.
Iata ce mesaje si urari de Mos Nicole iti sugerez sa trimiti:

Mos Nicolae sa iti umple cizmulitele doar cu bucurii, noroc si succese!

Iti doresc ca de Sfantul Nicolae sa ti se implineasca o parte din vise, celelalte sa ti le implineasca Mos Craciun!

Printre fulgi de nea imaginari m-am strecurat aseara la tine in casuta, sa-ti las un dar simbolic acolo in ghetuta, dar te-am vazut dormind si atunci ti-am lasat un pupic dulce pe obraz. Mos Nicolae

De Mos Nicolae este momentul in care ceea ce ne dorim devine realitate! Daca esti sanatos, fericit, inconjurat de cei dragi, atunci Mos Nicolae a venit deja

Ziua de 6 Decembrie sa aduca tuturor romanilor multa sanatate si fericire si ca spiritul acestei zile sfinte sa nu fie uitat.

Mos Nicolae sa iti umple cizmulitele doar cu bucurii, noroc si succese!

Un gand bun de Sfantul Nicolae!!! Fie ca toate dorintele sa vi se implineasca!

Daca mai ai alte exemple de urari si mesaje de Mos Nicolae sau sfantul Nicolae, te rog lasa-mi un comentariu mai jos cu ele. Sunt foarte bine venite.






Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________