Masajul scalpului ajuta la cresterea rapida a parului


Masajul scalpului ajuta la cresterea rapida a parului
De cateva luni imi fac in fiecare zi un masaj scalpului. Cand am auzit ca masajul scalpului ajuta la cresterea rapida a parului, nu am crezut. Si nu doar ajuta la cresterea lui ci ajuta si la regenerarea lui.
Cum se maseaza scalpul?In principiu e bine sa stai intinsa si sa ti-l faca altcineva. Insa eu m-am obisnuit si il fac singura. In principiu, pur si simplu masez scalpul cu ajutorul degetelor(fara unghii dar oricum nu am), cu miscari ferme de la exterios spre interior avand grija sa acopar toata suprafata. Eu m-am obisnuit sa-mi masez scalpul cand ma uit la tv.
Si chiar am obtinut rezultate pozitive. Parul mi-a crescut, nu mai pica, chiar daca ma vopsesc blond.


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________