Evomag.ro - Promotii LG


Promotii LGEvomag.ro - Promotii LG
Am gasit cateva promotii LG de la magazinul Evomag.ro super. Este vorba de Promotii LG la televizoare si monitoare la super preturi.
Pe langa aceste promotii la produse LG, poti sa-ti alegi si ale produse Evomag la preturi foarte bune. De exemplu, sisteme PC,telefoane fixe sau mobile, copiatoare, aparate foto. Le gasesti pe toate pe Evomag.ro.
Dupa cate observ, pe Evomag.ro se poate plati si online,ceea ce mi se pare super convenabil.
Din promotia curenta LG, mi-am ales deja un produs pe care vreau sa mi-l achizitionez. Este vorba de un Televizor LCD 42" 42LD650 Full HD( depaseste calitatea si claritatea oferite prin tehnologia originala high-definition (HDTV), furnizand o rezolutie a imaginii de 1920 la 1080 pixeli) + CADOU un cablu HDMI 1,5m la un pret de 2.499,00 Lei.


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________