Mesaje de suparare, tristete - mesaje triste de dragoste


mesaje triste de dragosteMesaje de suparare, tristete - mesaje triste de dragoste
Cauti mesaje triste de dragoste?Am mai jos cateva mesaje de suparare,mesaje de triste, dezamagire si dor de dragoste. Sunt sigura ca cine le trimite nu e fericit, dar poate ca prin intermediul lor, te vei impaca cu jumatatea ta.
Cele mai frumoase mesaje triste de dragoste mai jos:

Petalele care cad nu se mai lipesc, inimile care se despart nu se mai unesc, lacrimile care curg nu se mai opresc.

Ploua acum… Ar trebui sa te duci la geam si sa numeri picaturile de ploaie… atat de mult imi este mie dor de tine.

O secunda as vrea sa te privesc, sa-ti vad ochii tristi de dorul meu si mi-ar fi de-ajuns.

Cea mai trista zi din viata mea, este cand nu vad privirea ta, cand nu am sarutul si mangaierea ta.

Fiecare cuvant e o speranta in plus… cu fiecare clipa trecuta moartea mea e mai aproape… iar eu inca visez.

Despartirea noastra a fost cruda si ma bucur ca esti la departare pentru ca nu poti sa-m vezi ochii care plang fara incetare.

Cate stele vor muri fara sa simt? Cata vreme va trece fara sa te ating? Cate strigate de dor se vor pierde-n vant? Cate zile voi trai cu tine-n gand!


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________