Regim gastrita - ce mananci daca ai gastrita


Regim gastritaRegim gastrita - ce mananci daca ai gastrita
Tu ce mananci daca ai gastrita. Mie mi-a prescris cineva un regim un regim pentru gastrita. Mai exact, un medic gastroenterolog dupa ce am aflat ca am gastrita cronica.
In primul rand, in cazul gastritei mi-a interzi sa consum cafea, alcool,tutun, prajeli, muraturi,citrice si manacarea condimentata.
Ce pot sa mananc daca am gastrita? Pot manca carne, dar fiarta. Si aici vorbesc despre carne fiarta de pui, peste(si la gratar), vitel, porc etc.
Tot in cazul gastritei, alte alimente permise sunt braza dulce de vaci, oule fierte, casul, fainoase albe, lapte, supe de zarzavat(insa nu mi-a recomandat sa mananc ciorbn cu carne), pireu de legume, compoturi din fructe dulci.
Cam astea sunt alimentele pe care le poti consuma daca ai gastrita. Precum si alimentele de care trebuie sa te feresti cand ai aceasta afectiune.


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________