Sampoane pentru parul uscat


Sampoane pentru parul uscatSampoane pentru parul uscat
Sunt curioasa tu ce sampoane pentru par uscat folosesti. Eu am inceput sa caut sampoane pentru parul uscat de cand am inceput sa ma vopsesc. Respectiv, m-am decolorat si de atunci parul meu este uscat si deterioarat.
Pe langa masti naturite cu ulei de masline, miere , galbenus de ou, am folosit urmatoarele sampoane pentru par uscat, de care am fost cat de cat multumita:

Elseve Total Repair- cu efect de anti-uscare;anti-tern;anti-subtiere;anti-fragilitate;
Samponul Hemel Power Max - sampon pentru par uscat;
Elseve Nutri-Gloss(roz)- de asta chiar am fost super multumita fiindca parul devenea matasos dupa spalare;
Sampon Garnier Naturals cu Ou pentru Par Uscat;
Cam astea sunt sampoane pentru par uscat pe care vreau sa le recomand.


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________