Bronzare solar in Bucuresti


Bronzare solar in Bucuresti
Vorbim despre bronzare solar. De fapt voiam sa va recomand un salon modern in Bucuresti, atat pentru bronzare de solar cat si pentru bronzare organica. Salon de bronzare Bucuresti gasiti la Tan Tastic Studiu. Desi stiu ca multi spun ca solarul nu este foarte sanatos, nu am avut probleme pana acum. Eu prefer solarul deoarece imi ia putin timp si am o piele bronzata. Alternativa bronzului de solar este bronzare organica, care este mai mai scumpa dar un pic mai sanatoasa. Costul unei sedinte de bronzare organica la Tan Tastic Bucuresti este de 70 de lei,iar minutul la solar costa intre 2 si 2,5 Lei. Dupa cum spuneam, prefer solarul, fiindca imi pot stabili singura ritmul in care ma bronzez. In general, incep cu putine minute, dupa care maresc sendinta, iar cand am bronzul mult dorit, mai merg o data pe saptamana pentru intretinere. Dupa cum spuneam, pentru bronzare de solar in Bucuresti va recomand salonul Tan Tastic Studio.


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________