Efectele secundare ale anticonceptionalelor


Efectele secundare ale anticonceptionalelor
O sa vorbesc mai jos despre un efect secundar al anticonceptionalelor, efect neplacut care l-am simtit pe propria piele.
Indiferent de tipul de anticonceptionale, exista si efecte secundare. Ale mele aveau pe prospect o intrega lista cu reactii adverse posibile. Dintre cele mai comune nu mi-a aparut niciunul. Insa 2 luni la rand am avut sangerare aproximativ 3 saptamani pe luna. Intr-adevar nu era o sangerare normala decat in primele 5 zile dar pur si simplu nu se mai oprea.Un fel de sangerare maro care mi-a dat batai de cap aproape 3 saptamani. Si de atunci am renuntat la ele si nu am mai avut probleme.
Asa ca aveti grija la astfel de medicamente.


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________