Statusuri de Facebook de dragoste


Statusuri de Facebook de dragoste
Ai mai jos cateva statusuri pentru Facebook de iubire,dragoste. Pentru ca uneori tindem sa ne exprimam sentimentele in mod public, Facebook este o aleger.Ai statusuri de love pentru Facebook, statusuri de indragostiti pentru Facebook. Cele mai romantice statusuri de Facebook. Ma rog, in opinia mea.

Oriunde ma uit vad privirea ta. Oriunde merg, simt atingerea ta. Nu am curaj sa inchid ochii, pentru ca stiu ca ai aparea in fata mea si nu i-as mai deschide

Daca drumul catre tine ar fi asternut cu foc, eu as trece printre flacari si n-as regreta deloc!

Traiesc pt tine pt ca ma faci sa imi bata inima repede atunci cand te vad, traiesc pt tine si nu imi pasa de ceilalti… Te iubesc pt ca esti tu, mereu langa mine sau in gandul meu!

Alfabetul incepe cu litera “a”, numaratoarea cu “1″, tristetea incepe cu o lacrima, bucuria cu un zambet, iar fericirea mea incepe cu tine

Noaptea e lumea noastra luna e stapana Universului, iar stelele ne privesc atunci cand ne sarutam!

Fara dragoste suntem orfani de toate, fara pasiune suntem ca o moara de vant spanzurata in vid!
Sunt cateva statusuri de iubire pentru Facebook. Poate mai revin si cu altele.

Magia unei atingeri, suspinul de dor, nostalgia reintanlniri, tremurul unui sarut sunt expresia scrisa a sentimentelor unui indragostit.


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________