Statusuri smechere de Facebook


Statusuri smechere de Facebook
Iata o serie de statusuri cu texte smechere pentru Facebook. Sunt statusuri de fitze, cu diferite mesaje. Stiu ca unii le folosesc pentru Facebook, la fel ca pentru messenger. Astfel ai statusuri de smecherie pentru fete, baieti, in special adolescenti pentru Facebook, Mess si altele. Sper sa va placa. O sa urmeze statusuri de fite, statusuri despre viata, statusuri inteligente pentru Facebook.

Am talent si arat bine, Mor baietii dupa mine.

Invizibil pentru toata lumea… numai fraierii ma pot vedea.


I’m too sexy for my brain, too sexy for my knowledge…

Got devils in my brain, don’t touch!


Sunt nebun si viata imi place,asta-s si n-ai ce-mi face


Cand eram mic credeam ca faima si banii ma vor face fericit ..acum ca am crescut .. am realizat ca asa este!


Fetele imi bat in geam / nu aud am termopan.

Cine vrea plictiseala?…. o dau gratis!


Ma numesc cum ma numesc si ma cheama cum ma cheama!

Caut femeie rezistenta la frig si foame…Rog seriozitate.


Doar doua lucruri sunt infinite, Universul si prostia omeneasca, dar de Univers nu sunt chiar sigur

Sunt oameni prosti pe lumea asta. Tocmai m-ai ajutat sa realizez asta.


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________