Mesaje, urari pentru Craciun


Mesaje, urari pentru Craciun
Presimt ca voi primi iarasi multe urari de Craciun. Sau diverse mesaje deosebite pentru sarbatoarea Craciunului. Este un lucru normal, in prag de Sarbatoarea. Poate fiindca Craciunul este una dintre cele mai importante sarbatori crestine. Primes mesaje si urari de Craciun de la prieteni atata pe telefon cat si pe mail sau retelele de socializare.
La randul meu, cel mai frumos lucru este trimit si eu la randul meu. Asa ca dinainte de Craciun, imi fac o mica sau mare lista cu mesaje pentru Craciun si Mos Craciun, pe care le trimit ulterior celor apropiati. Chiar si cele mai simple urari de Craciun si mesaje, imi umplu inima de bucurie si ma gandesc ca totusi insemn ceva pentru ei.

Sarbatori fericite cu bucurii si impliniri alaturi de cei dragi! Sa va gaseasca Mosul cu masa bogata si sufletul curat.
Fie ca un fulg de nea razlet si vesel sa bata-n usa casei tale si sa-ti aduca bucurii si lumina in seara sfanta de Craciun.
Magia fulgilor, feeria ingerilor, bucuria colindatorilor, spiritul de sarbatoare ce pluteste in aer inlantuindu-se intr-o hora cu stelutele ce se desprind de pe cer si cu pruncii raiului vestesc un singur lucru:a venit Craciunul
Orasul s-a-mbracat in sarbatoare!Fie ca luminile multicolorate sa va redea bucuria copiilor care-l asteapta pe Mos Craciun.
Fie ca ziua in care s-a nascut Hristos sa aduca tuturor zile mai usoare, mai multe impliniri si fie ca nimeni sa nu mai sufere in vreun fel. Pace in inimi si in Lume! Sarbatori cu drag alaturi de cei pe care-i iubim.


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________