Statusuri de Ziua Indragostitilor 2012


Statusuri de Ziua Indragostitilor 2012Statusuri de Ziua Indragostitilor 2012
Iata mai jos cateva statusuri de dragoste pentru Facebook, mess, de Ziua Indragostitilor sau Sfantul Valentin. Stiu ca sunt multi care folosesc statusuri romantice de Valentine's Day asa ca iti propun si eu mai jos cateva. Ai statusuri frumoase de iubire de Ziua Indragostitilor.

As vrea sa-ti spun multe... dar nu cred ca mi-as gasi cuvintele potrivite... asa ca iti spun atat:
TE IUBESC!

Mi-ar place sa ma pot juca cu timpul,sa confund secunda cu minutul,minutul cu ora,sa ajung la inima ta si sa-ti spun ca dragostea noastra e infinita ca universul.

Pentru cea mai importanta persoana din viata mea, pentru tine, toata dragostea din lume... esti raza de soare din viata mea, esti lumina din intunericul vietii mele... Te iubesc.

Iubesc clipa in care te-am vazut, iubesc prima noastra noapte cand inimile s-au unit pentru eternitate, iubesc mangaierea ce mi-o oferi in fiecare dimineata precum si buzele tale senzuale care ma saruta la nesfarsit.

Privesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa iti vegheze somnul, iar ingerii sa-ti indulceasca visele... inchide ochii si voi fi langa tine.. !! Te iubesc

Happy Valentine's Day si... iti multumesc ca existi, ca esti langa sufletul si pe placul sufletului meu, ca esti vesel si optimist, ca ma faci sa rad, sa visez... din nou... sa fiu fericita... Te iubesc!


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________