Castigatorul MasterChef 2012 - cine credeti ca va fi


Castigatorul MasterChef 2012 - cine credeti ca va fi 
M-am uitat ieri cu interes la Masterchef. Nu am nici o vaga impresie despre cine va castiga concursul Masterchef sezonul 1. Asta pentru ca mi-am dat seama ca acest concurs este dur. Unul extrem de dur. Si cum se apropie final Masterchef probele devin mai grele si concurentii trebuie sa aibe o gramada de calitati. Trebuie sa lucreze sub presiune, sa aibe creativitate, sa stie cum si cat sa cumpere etc.

 Emisiunea de aseara m-a tinut ca pe jar. Trei concurenti au fost eliminati, unul dintre ei nu neaparat pentru "nepriceperea in ale bucatariei". Este clar, cel mai bun va castiga marele premiu de 50.000 de Euro. 
Ieri au plecat, Alexandru Cirtu, Iris Lungu si Bogdan Lupoiu. Am impresia ca si Flavia Meterez a fost la limita, dar i s-a mai acordat o sansa. Au mai ramas Mehrzad Moghazehi, Petru Buica, Andreea Moldovan, Flavia Meterez, Izaura Nitoi, Simona Paslaru, Alexandru Petricean, Bogdan Alexandrescu, Liliana Popa, Mariana Popa, Gabriel Godeanu. 
Mie imi plac Simona si Mariana. 
Tu care crezi ca va fi castigatorul sau castigatoarea Masterchef 2012?


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________