Cum schimbi poza de profil pe Timeline Facebook


Cum schimbi poza de profil pe Timeline Facebook. Inevitabilul s-a cam produs. Aproape toate conturile de Facebook, mai ales cele active, s-au ales cu noua interfata(eu asa i spun) Timeline. Odata introdus, de Facebook Timeline nu se mai poate scapa.

Am vazut cu multi intreaba Cum poti sa revii la fostul Facebook? Nu ai cum. Si bineinteles ca a venit momentul si am trecut si eu la Facebook Timeline. Si incredibil, dar mi-am prins urechile la schimbarea pozei de profil. M-am uitat ca mata-n calendar sa gasesc cum schimb poza de profil pe Facebook cu Timeline. 

Pana la urma am gasit. Mergeti cu cursorul mouse-ului pe poza de profil. O sa apara optiunea Edit Profile Picture. Apasati acolo si aveti optiuni: Choose from Photos (adica sa alegi o poza de profil din pozele din albumul Facebook), Take a Photo( sa faceti o noua poza), sau Upload Photo. Eu am ales ultima optiune.
Succes!


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________