Declaratii de dragoste superbe


declaratii de dragoste superbeCateva declaratii de dragoste pentru toti indragostitii din lumea asta. Dragostea se exprima prin fapte, dar si prin vorbe. Asa ca nu strica niciodata sa faceti o declaratie de dragoste persoanei iubite. Iata aici cateva idei de declaratii de dragoste, sper sa va placa.

Stii de ce pretuiesc eu viata? Pentru ca odata cu ea a aparut si dragoste. Stii de ce pretuiesc eu dragostea? pentru ca odata cu ea ai aparut tu in viata mea si mi-am gasit un sens pe lumea aceasta, si anume sa te iubesc numai pe tine!

Te doresc asa cum pamantul doreste razele soarelui sa-l incalzeasca, sa renasca la viata. Am nevoie de tine asa cum planta are nevoie de apa sa traiasca, asa cum oamenii au nevoie de aer sa respire, asa cum pasarile au nevoie sa zboare sa se simta libere. , cand te vad simt ca renasc, cand ma atingi simt ca traiesc, cand ma saruti simt ca infloresc. Te iubesc!

De ce inchidem ochii cand dormim? De ce inchidem ochii cand visam? De ce inchidem ochii cand sarutam? Pentru ca cele mai frumoase lucruri nu se pot vedea cu ochiul liber. Cand inchid ochii te vad pe tine...

Iti multumesc pentru ca existi in viata mea si pentru ca ma ajuti sa inteleg ce inseamna sa iubesti si sa fii iubita.


In razele de soare, eu stau si te privesc, esti diamantul care ma face sa iubesc, iar in lumina calda, cu tine ma topesc, as vrea ca niciodata sa nu ma mai trezesc.

Daca as putea m-as transforma intr-o stea, as sta mereu la geamul tau. Cand vei inchide ochii as cobora sa-ti sarut buzele fierbinti si ti-as sopti: te iubesc !

Pot sa se sfarime muntii, pot sa se clatine dealurile dar dragostea mea nu se va muta de la tine! Fiindca te iubesc si ai pret in ochii mei, cit timp va exista soare si luna, cit timp florile nu-si pierd parfumul, cit timp pasarile ciripesc, cit timp respir voi fii al tau, iar tu vei fii aleasa inimii mele!TE IUBESC!
Sper ca v-au placut aceste declaratii de dragoste.

Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________