Mesaje La Multi Ani - urari, sms-uri La Multi Ani


Mesaje sms-uri urari La Multi AniArticolul cu urari, sms-uri La Multi Ani este preferatul meu. In fiecare luna, am nevoie de mesaje La Multi Ani. Sau ma rog cateva idei de urari La Multi, texte cu diverse mesaje pentru zile de nastere. Niciodata nu am putut sa compun ceva frumos de la mine.
Aici vreau sa va ajut si pe voi. Puteti luat de aici cele mai frumoase urari de La Multi Ani pentru zi de nastere pentru iubit, iubita,mama,tata,familie, prieteni,vecini sau colegi.

Poti sa mai adaugi si de la tine. Insa eu doar ti-am prezentat cateva mesaje La Multi Ani, care imi plac mie!


La multi ani! Fie ca toate vislele si dorintele tale sa se implineasca!
Cineva acolo sus te iubeste...cineva aici jos tine la tine. La multi ani!

Numai urari calde si fie ca fericirea ta sa fie la fel de mare ca si-aceea pe care mi-ai oferit-o tu. La multi ani

Un zambet are puterea de a indrepta totul si de a umple totul de lumina. Sper sa ai parte de cat mai multe zambete in viata…La Multi Ani!

Fie ca aceasta zi sa-ti dechida poarta unui viitor plin de succese, Dumnezeu sa-ti dea un curcubeu la fiecare furtuna, un zambet la fiecare lacrima,s anatate,impliniri si multa iubire! La multi ani!

O zi de nastere este facuta dintr-un milion de clipe, iar in fiecare clipa sta promisiunea implinirii viselor si planurilor tale speciale…un La multi ani din toata inima!

La Multi Ani si fie ca aceasta zi sa-ti dechida poarta unui viitor plin de succese, Dumnezeu sa-ti dea un curcubeu la fiecare furtuna, un zambet la fiecare lacrima, sanatate, impliniri si multa iubire!
Daca stii si tu alte mesaje, urari La Multi pentru zi de nastere, scrie-mi.

Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________