Mesaje de Sfantul Valentin 2012


Mesaje de Sfantul Valentin 2012Mesaje de Sfantul Valentin 2012
Citeste mai jos cateva mesaje frumoase de Sfantul Valentin. Sunt bineinteles mesaje, urari, texte de Sf. Valentin pe care trebuie neaparat sa le trimiti persoanei iubite. Am facut o mica sortare si am pus unele din cele mai romantice mesaje de Sfantul Valentin, pentru 2012, un nou inceput. Hai sa vedem cateva din ele.

Un duh mi-a promis 3 dorinte.Eu i-am spus ca nu vreau 3,nici macar 2,ci una singura:Mi-as dori sa te am pe tine!

Tu ai facut culorile mai vii, frumusetea mai pura, placerea mai intensa. Te iubesc mai mult decat iubesc viata, minunea vietii mele!

Ce poate fi mai frumos decat o zi cu tine? O viata intreaga sa fii cu mine?Pare un vis dar e realitate, ne iubim prea mult, nimic nu ne desparte. Te iubesc atat de mult cum n-am iubit vreodata, te voi iubi viata toata.

Ca o dovada a dragostei noastre, Ziua Indragostitilor va fi cea mai frumoasa zi de cand suntem impreuna, va fi o floare pentru iubirea noastra pura.

Gandeste-te la cel mai dulce lucru inmulteste-l cu infinit aduna o eternitate si vei stii cat imi lipsesti.


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________