Texte, mesaje de Valentine's Day 2012


mesaje de Valentine's Day 2012Texte, mesaje de Valentine's Day 2012
Azi ma ocup de declaratii, texte de dragoste de Valentine's Day 2012. Astfel ai declaratii de dragoste, texte de iubire, mesaje de Valentine's Day romantice. Poate si un simplu Te iubesc intr-un sms de Sfantul Valentin ar merge, dar cred ca ar trebui sa fiti mai creativi. Ai idei de mesaje frumoase de Valentine's Day, Dragobete sau Sfantul Valentin.

Cand doua inimi se iubesc/ De Valentine`s Day se gasesc/ Iar daca-s cu tandrete acordate/ Acelasi ritm ele vor bate. Si daca-n drumul lor se vor lovi/ De multe piedici , dar si bucurii/ Sa stii iubite, ca in pieptul meu/ Un coltisor din inima va fi mereu/ Pastrat doar pentru cei al tau si-al meu.

Mi-e greu sa-ti multumesc in cuvinte pentru tot ceea ce mi-ai daruit in acest timp... e greu sa scriu in vorbe simple cat de mult insemni pentru mine... Pot doar sa-ti spun cat de mult TE IUBESC!

Vreau ca tu sa fii Sf. Valentin al meu. Vreau sa fii alaturi de mine, sa imi luminezi viata, sa imi faci ochii sa straluceasca, sa imi faci buzele sa zambeasca.

Cand te-am vazut prima oara mi-a fost frica sa nu te plac. Cand te-am placut, mi-a fost frica sa nu te iubesc . Cand te-am iubit, mi-a fost frica sa nu te pierd... iar acum mi-e frica sa traiesc fara tine. Te iubesc.

O zi poate incepe fara sa-ti trimit un sms, insa ziua nu poate incepe fara sa ma gandesc la tine. Uite, tocmai m-am gandit!Happy Valentine's Day.
Astea sunt cateva mesaje de Valentines Day 2012. O sa revin si cu statusuri.


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________