Mesaje de Ziua Indragostitilor 2012


Mesaje de Ziua Indragostitilor 2012Mesaje de Ziua Indragostitilor 2012
Ai mai jos mesaje, declaratii de dragoste de Ziua Indragostitilor. Mesaje de iubire de 14 februare. Inca putin si nu uita sa trimiti mesaje de Valentine's Day, urari de iubire, sms-uri de dragoste in romana, engleza, spaniola,franceza de Ziua Indragostitilor, pe care nu trebuie sa le omiti ca sa nu se supere partenerul.

Din 60 de secunde te-as iubi 59 pt k intr-o secunda sa iau aer si sa te pot iubi in continuare.

As vrea sa fiu o stea... o stea cazatoare, sa cad in inima ta si sa nu mai pot pleca. Te iubesc!

As vrea sa-ti multumesc ca existi alaturi de inima mea, sa-ti multumesc ca ma ajuti sa zambesc, sa-ti multumesc ca-mi esti alaturi atunci cind imi doresc...iti multumesc...si-ti spun din inima ca TE IUBESC .

Undeva cineva se gandeste la zambetul tau si se bucura de prezenta ta in viata sa. Asa ca atunci cand esti singura adu-ti aminte ca cineva undeva se gandeste la tine!

Te iubesc si fiecare zi cu tine este
Valentine's Day si va fi mereu pentru eternitate!

De Valentine's Day, lasa-ti inima sa zburde pe cararile iubirii... invata sa fii fericita, cu ajutorul iubirii... iubeste, iubeste si sa fii iubita!

Vreau ca tu sa fii Sf. Valentin al meu. Vreau sa fii alaturi de mine, sa imi luminezi viata, sa imi faci ochii sa straluceasca, sa imi faci buzele sa zambeasca! Alaturi de tine inima mea are aripi, sufletul meu este un foc de artificii, visele mele de vin realitate! Fii cu mine caci numai alaturi de tine simt ca pot respira!


Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________